Останні коментарі
Вінницьке трамвайне тролейбусне управління (ВТТУ)
Дата: 18.05.2018 07:02 Автор: Лена
Тролейбус 3,с впз вишенька водитель блондинка ,кондуктор рыжая! Не было у меня меньше 200так она на хомила и угрожала!контролером!примите меры!это не моя винна что у нейо нет сдачи! Я все понимаю нет розменки но как то можно коректно решыть,проблему,темболие нахаляву нмкогда не ехала!и мне выходить на урожае ! Не пойму как так можно обращаться к людям!выркать и хамить!
|
SkyUp (Дитяча Планета) (Парк сімейного відпочинку)
Дата: 17.05.2018 15:29 Автор: Даша
Сину дуже сподобалося) батут, машинки, горки - все чудово) аж поки не вирішили підкріпитися, чекати замовлення півтори години це занадто, найдовше до нас несли піцу, підійшла до касира коли пройшла година ( просили зачекати 40хв) то " вам попався касир не опитний, не вірно проінформував, замовлення треба чекати годину", показую чек, що вже минула година "ще зачекайте 20хв", так ми і просиділи двічі по сорок і ще хвилин 5-10 і ВАУ наше замовленя.
Рекомендую приходити чисто побігати, попригати дітям, годуйте дітей вдома, і після виходу з дитячої планети.
|
Бліц-таксі (служба таксі)
Дата: 17.05.2018 11:09 Автор: Наталия
Забыла указать автомобиль. Вишневая Tayota, АВ7467СР. Водитель Саша. Оператор отказалась представиться.
|
Бліц-таксі (служба таксі)
Дата: 17.05.2018 11:07 Автор: Наталия
Вчера водитель вашей службы пытался закурить в машине. После моей просьбы не делать этого, он вышел на улицу, чтобы все-таки покурить. Я осталась сидеть в салоне. В итоге я отказалась ехать с ним. Перезвонила оператору. На мою жалобу мне очень резко ответили, что нужно было вызывать машину для некурящих и вообще машина - это собственность водителя, он что хочет то и может там делать. Это как понимать? Я клиент, а не бесплатный пассажир!
|
Вінбіомед (Пульмонологічний реабілітаційний центр)
Дата: 16.05.2018 17:04 Автор: Зель Тетяна
Мій син лікується по цій методиці з 2,5 років (на даний час 18 років). Дуже задоволені результатом, рекомендувала і буду рекомендувати усім людям в кого є проблеми з бронхо-легеневою системою. Дуже уважний та чуйний лікар Нечипорук Василь Сергійович та приємний весь колектив!!!!! Бажаю здоров"я усьому колективу і успіхів в роботі, гарних та слухняних пацієнтів!!!!!
|
Дельта Медик (Медичний центр)
Дата: 16.05.2018 00:52 Автор: Андрій
Виражаю свою подяку компанії Дельта медик за висококваліфікованих спеціалістів, якісну медичну допомогу, швидке та точне обстеження, дбайливість та чуйність її спеціалістів. Та особливо Олександру Андрійовичу за його допомогу. Миру Вам та процвітання.
|
|
|