Останні коментарі
ВінСітіНет (VinCityNet)
Дата: 18.05.2018 21:25 Автор: Руслан
Абсолютно не задоволений цим провайдером тому що
В них дуже часто якісь поломки і зза чого інтернет відсутній іноді навіть цілий день
На телефонні дзвінки відповідають в край рідко
Буває таке що інтернет пропадає по декілька разів за вечір
На що вони просять вимкнути всі їхні прилади разом з модемом і включити через декілька хвилин
Чого тоочно бути не повинно
|
ТОВ Зодчий (Цемент)
Дата: 18.05.2018 18:40 Автор: Александр
Хочу предложить реализацию Вашего цемента в Харькове...Я торговал цементом,и знаю,что на вашу марку в нашем городе будет большой спрос. если вам интересно мое предложение,.....напишите мне на почту greatest87@i.ua
|
Вінницьке трамвайне тролейбусне управління (ВТТУ)
Дата: 18.05.2018 07:02 Автор: Лена
Тролейбус 3,с впз вишенька водитель блондинка ,кондуктор рыжая! Не было у меня меньше 200так она на хомила и угрожала!контролером!примите меры!это не моя винна что у нейо нет сдачи! Я все понимаю нет розменки но как то можно коректно решыть,проблему,темболие нахаляву нмкогда не ехала!и мне выходить на урожае ! Не пойму как так можно обращаться к людям!выркать и хамить!
|
SkyUp (Дитяча Планета) (Парк сімейного відпочинку)
Дата: 17.05.2018 15:29 Автор: Даша
Сину дуже сподобалося) батут, машинки, горки - все чудово) аж поки не вирішили підкріпитися, чекати замовлення півтори години це занадто, найдовше до нас несли піцу, підійшла до касира коли пройшла година ( просили зачекати 40хв) то " вам попався касир не опитний, не вірно проінформував, замовлення треба чекати годину", показую чек, що вже минула година "ще зачекайте 20хв", так ми і просиділи двічі по сорок і ще хвилин 5-10 і ВАУ наше замовленя.
Рекомендую приходити чисто побігати, попригати дітям, годуйте дітей вдома, і після виходу з дитячої планети.
|
Бліц-таксі (служба таксі)
Дата: 17.05.2018 11:09 Автор: Наталия
Забыла указать автомобиль. Вишневая Tayota, АВ7467СР. Водитель Саша. Оператор отказалась представиться.
|
Бліц-таксі (служба таксі)
Дата: 17.05.2018 11:07 Автор: Наталия
Вчера водитель вашей службы пытался закурить в машине. После моей просьбы не делать этого, он вышел на улицу, чтобы все-таки покурить. Я осталась сидеть в салоне. В итоге я отказалась ехать с ним. Перезвонила оператору. На мою жалобу мне очень резко ответили, что нужно было вызывать машину для некурящих и вообще машина - это собственность водителя, он что хочет то и может там делать. Это как понимать? Я клиент, а не бесплатный пассажир!
|
|
|