запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.vn.ua - Карта Вінниці"

Новина компанії "ПриватБанк"

28.09.2015

ЗАГУБИЛИ КАРТКУ? НЕ ПАНІКУЙТЕ!

 
 
 
На нагальні питання вінничан, як виникають під час користування банківськими картками відповідає керівник регіонального прес-офісу Вінницької філії ПриватБанку Ірина Ярошинська.
 
- Найпростіший випадок: клієнт загубив (чи хтось у нього поцупив) банківську картку. Як найшвидше її можна заблокувати, зокрема, якщо це сталося ввечері, коли не працюють відділення банку?
 
- При виявленні зникнення картки треба негайно повідомити в банк для блокування рахунку. Це перша і найголовніша дія. Для цього потрібно зі свого мобільного телефону набрати номер безкоштовної гарячої лінії 3700 і заблокувати картку. Взагалі, номер 3700 - універсальний. Телефонувати можна цілодобово і безкоштовно вирішувати усі проблеми, пов’язані з обслуговуванням у ПриватБанку. І не потрібно шукати відділення чи чекати часу його відкриття. Також заблокувати картку можна у власному інтернет-додатку Приват24 зі свого смартфону.
 
– Інша ситуація: розрахувавшись за допомогою картки в магазині, покупець виявив, що з неї зникло більше грошей, ніж вартість покупки. Що потрібно робити в такому випадку?
 
- Потрібно повернутись у магазин, вказати касиру на його помилку. Він поріявнє чек та квитанцію з терміналу, і якщо дійсно є помилка касира, то у присутності клієнта проводиться операція повернення коштів, і гроші тіє ж миті потрапляють на карту клієнта. Якщо ж це не помилка касира, а збій у банківській системі, тоді необхідно зателефонувати на безкоштовний номер 3700, оператор порівняє суми транзакцій. У разі підтвердження помилки гроші також миттєво повернуться на рахунок клиєнта.
 
– Чи безпечно розраховуватися банківською карткою у ресторані чи кафе?
 
- Зараз у всіх кафе та ресторанах ПриватБанк  встановлює безпроводові POS-термінали. Тому клієнту не потрібно віддавати свою картку офіціанту. При розрахунку термінал приносять до столу клієнта, він бачить суму і вводить свій PIN-код. Тому розрахунки у кафе повністю безпечні.
 
– Уявімо, що клієнт банку певний час не користувався своєю банківською карткою. Прийшовши до терміналу, з’ясувалося, що з його рахунку зникли гроші, хоча картка зберігалася в надійному місті.
 
- У разі, коли з банківської картки були зняті гроші без відома власника чи через шахрайські дії, повідомте про це  банк. Слід звернутися до банку за телефоном 3700 із заявою про несанкціоноване зняття грошей для проведення розслідування. Банк повертає своїм клієнтам тільки ті кошти, які були списані з їхніх рахунків без відома власників. Як от - шляхом підбору цифр та кодів, через скімінгові пристрої на банкоматах. У випадках, коли клієнт сам повідомив шахраям свої особисті данні, навіть якщо вам перетелефонували начеб-то від банку, втрачені таким чином  кошти банк не повертає.
 
- Що робити, якщо банкомат не видав гроші або видав менше необхідної суми.
 
- Таке трапляється, але рідко. Послідовність дій тут наступна: збережіть виданий банкоматом чек, зафіксуйте всі обставини що відбулися (у тому числі і купюри якого номіналу були видані, їхні номери). Після цього відразу ж телефонуйте у свій банк-емітент (а не в банк, що обслуговує банкомат, якщо ви знімали гроші в чужому банкоматі) і повідомте про подію. Впродовж 3-х днів Банк проведе внутрішнє розслідування (ініціює проведення розслідування в банку, що обслуговує банкомат, якщо ви знімали кошти в банкоматі "чужого" банку), перевірить банкомат на наявність залишків коштів, наявність збоїв у програмному забезпеченні, і якщо все підтвердиться, клієнт отримає свої кошти на картку.
 
- А як діяти, якщо банкомат "з'їв" картку?
 
- Це може відбутися через триразове введення неправильного PIN-коду, збою в роботі банкомата, сбігання ліміту часу, відведеного для того, щоб забрати картку, та з інших причин. Потрібно зателефонувати на 3700, повідомити про подію та заблокувати картку. Після цього потрібно прийти у найближче відділення та отримати нову картку. Гроші, які ви хотіли б зняти з картки, можна  зняти і без картки за допомогою мобільного телефона та функції, яка є у банкоматах ПриватБанку “Зняти гроші без картки”.
 
Якщо картку "з'їв" банкомат за кордоном, потрібно зателефонувати у банк. Після вашого дзвінка сервісний центр надішле факс в іноземний банк із проханням повернути картку її власнику. Або ви можете звернутися безпосередньо в іноземний банк, якщо рівень володіння іноземною мовою дозволить пояснити ситуацію. У будь-якому випадку картку вам повернуть не одразу, тому доцільно її також заблокувати.
 
Якщо гроші за кордоном потрібні терміново, то наш банк для своїх клієнтів пропонує таку послугу як видача  готівки за кордоном.
 
- Усі знають, що нікому не можна повідомляти PIN-код своєї картки. А її номер і термін дії – цю інформацію теж потрібно тримати в таємниці?
 
- Аби зберегти свої кошти пам’ятатйте: нікому -  навіть якщо вам телефонують нібито від імені працівників банку - не можна повідомляти номер банківської картки, строк її дії, PIN-код  CVV-код (три чорні цифри на звороті картки), пароль у Приват24, а також паролі, що надходять в SMS. Також ми радимо зберігати Ваш PIN-код від картки, логін і пароль від Приват24 в недоступному для інших місці і нікому їх не називайте.
 
- Чи телефонують банківскі працівники своїм клієнтам?
 
- За власної ініціативи банк ніколи не телефонує і не запитує ніяких данних по банківській карті. Якщо телефонуватиме зловмисник, який буде намагатися з’ясувати ці дані, клієнт має знати, що це спроба шахрайства. Однак, банк може запитати Ваше прізвище, дату народження, адресу прописки і дівоче прізвище матері лише в одному випадку - коли Ви самі зателефонували на безкоштовний номер 3700 для вирішення свого питання. В такому випадку банк повинен ідентифікувати вашу особу.
 
– Як повернути поцуплені шахраями з банківської картки гроші?
 
- У разі, коли з банківської картки були зняті гроші без відома власника чи завдяки шахрайським діям, радимо передусім повідомити про це в банк, щоб заблокувати картку (або зробити це самостійно в банкоматі чи інтернет-банку Приват24). Слід звернутися до банку за телефоном 3700 із заявою про несанкціоноване зняття грошей для проведення розслідування.
 
За результатами розслідування, якщо не виявлена ​​вина і причетність до шахрайства самого клієнта, банк компенсує втрачені кошти і далі відшкодовує їх за рахунок залучених до відповідальності шахраїв.
 
Щоб убезпечити себе від шахраїв, ПриватБанк просить клієнтів дотримуватися  правил особистої фінансової безпеки:
 


Ніколи не надавайте інформацію про свої карти третім особам, навіть якщо вони звертаються до Вас нібито від імені банку.


Будьте пильні, якщо Вас приходять SMS невідомого авторства з проханням відправити отриманий код або дивний набір команд на інший номер.


Якщо ви здійснюєте інтернет-продаж своїх речей,  Вам потрібно повідомити покупцю лише номер карти та своє прізвище. Ніяких додаткових дзвінків з банку бути не може.


Будьте завжди на зв'язку з ПриватБанком. При надходженні будь-яких дзвінків нібито від імені банку, призупиняйте розмову і терміново телефонуйте зі свого мобільного на безкоштовний номер ПриватБанку 3700.


 

Інші новини компанії "ПриватБанк"

03.03.2016
03.03.2016
02.03.2016
02.03.2016
23.02.2016
23.02.2016
23.02.2016
23.02.2016
22.02.2016
22.02.2016
22.02.2016
19.02.2016
19.02.2016
19.02.2016
19.02.2016
17.02.2016
17.02.2016
12.02.2016
10.02.2016
05.02.2016
04.02.2016
04.02.2016
29.01.2016
29.01.2016
27.01.2016
26.01.2016
26.01.2016
22.01.2016
20.01.2016
19.01.2016
19.01.2016
19.01.2016
14.01.2016
14.01.2016
12.01.2016
11.01.2016
05.01.2016
04.01.2016
04.01.2016
04.01.2016
04.01.2016
04.01.2016
04.01.2016
04.01.2016
04.01.2016
04.01.2016
04.01.2016
04.01.2016
04.01.2016
04.01.2016

Коментарі

 map.vn.ua (0)  

← Новини компаній