01.12.2014
Клієнти ПриватБанку Вінниччини здійснили регулярні платежі на 800 тися
Щомісяця ближче до 20 числа в більшості людей виникає потреба в оплаті комунальних платежів, Інтернету, кабельного телебачення, стаціонарного телефону тощо. Хтось йде в касу ЖЕКу. Хтось звик платити на пошті чи у Ощадкасі, де, зазвичай, довгі черги крадуть дорогоцінний час. Комусь зручно прийти у наближче банківське відділення, де можуть додатково стягувати комісію за оплату послуг. А хтось взагалі нікуди не ходить, а контролює оплату з власного мобільного телефону чи комп’ютера, тому що користується послугою «Регулярні платежі» від ПриватБанку.
Щоб оплатити комунальні послуги або провести платежі, що повторюються, клієнтам ПриватБанку більше не потрібно відвідувати відділення. Для цього достатньо дати розпорядження банку, і щомісяця з рахунку або картки клієнта буде списуватися необхідна сума. Клієнту достатньо зазначити назву підприємства – одержувача платежу, суму та дату списання коштів, і можна назавжди забути про черги в касу.
Регулярні платежі можна встановити як на фіксовану суму, так і на змінну, що надає постачальник послуг. У першому випадку – це регулярний платіж із фіксованою сумою, який використовується для погашення заборгованості за кредитом, поповнення мобільного телефону або оплати Інтернету. У цьому випадку клієнт особисто визначає суму платежу, і вона не змінюється протягом усього часу, на який оформлено послугу.
Другий варіант – це регулярний платіж за надісланими рахунками. Він ідеально підходить для оплати комунальних послуг і стаціонарного телефону з нефіксованими сумами платежів. У цьому випадку з рахунку клієнта списується конкретна сума, яку зазначив банку постачальник послуг.
- Беззаперечною перевагою регулярних платежів є своєчасна оплата рахунків, – говорить Алла Яськова, керівник бізнесу платежів і переказів Вінницької філії ПриватБанку. – Клієнт не ризикує бути відключеним від комунальних послуг, якщо забуде вчасно здійснити платіж. Також самостійно можна змінити суму та дату проведення платежу; додати альтернативну картку; призупинити дію послуги, якщо вона тимчасово не потрібна. Після здійснення платежу на мобільний телефон клієнта надходить SMS-повідомлення, де зазначається прізвище платника, сума платежу, опис послуги. Отримати квитанцію можна в будь-який зручний час (через Приват24, у відділенні або на e-mail). Послуга «Регулярні платежі» може бути оформлена на суму від 5 до 20 000 грн. Для забезпечення здійснення послуги «Регулярні платежі» потрібно лише підтримувати на своєму рахунку залишок коштів, достатній для погашення заборгованості або підключити альтернативну картку.
По Вінницькій області загальна кількість комунальних та інших платежів становить 56 063 шт. на загальну суму майже 800 тис. грн.
- Відколи підключила собі цю послугу, вже не переживаю, що не встигну вчасно сплатити комуналку чи за телефон, - розповідає пенсіонерка з Ладижина Марія Грабчак. - Працівник ПриватБанку безкоштовно підключила послугу «Регулярні платежі» на оплату комунальних послуг, телефону та поповнення мобільного зв’язку. Можу спокійно займатись своїми справами, впевнена, що гроші на телефоні не закінчаться у найважливіший момент, і я не ризикую залишитись без світла, води, газу чи навіть зв’язку, якщо забула заплатити.
Підключитирегулярний платіж можна у Приват24 (меню«Всі послуги»/«Регулярні платежі (Календар)»), зателефонувавши в службу підтримки на номер 3700,через термінал самообслуговування або звернувшись у будь-яке відділення ПриватБанку.
ПриватБанк – найбільший український банк і лідер роздрібного банківського ринку. Додаткову інформацію можна знайти на офіційному сайті банку:privatbank.ua