Хутір (Ресторанно-готельний комплекс)
Меню компанії:
Відгуки про компанію:
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
| 27.05.2024 12:47:02
| ip: 79.143.44.141
Хочу поділитися своїм першим враженням про готельно-ресторанний комплекс «Хутір».
В ще березні 2024р. забронювали із завдатком зал на 60+чол. для святкування випускного вечора в червні місяці.
Усе йшло згідно з планом, куплені плаття, костюми, знайшли та домовилися з ведучим програми, замовлено музику (внесено завдатки). Дівчата позаписувалися до візажистів, перукарів, манікюр, педикюр і.т.д.
Також батьки які будуть в супроводі з дітьми, скорегували свої відпустки та усі плани щоб відсвяткувати свято.
25.05.2024р. до організатора свята зателефонувала адміністратор комплексу та запитала чи не змогли б ми перенести свято на іншу дату, оскільки у них хтось із поважних «гостей» хоче замовити весь комплекс. Відповідно ми відмовилися з зрозумілих причин. Але на наступний день по телефону адміністратор заявила, що «ви як хочете ми вам повертаємо завдаток та броню скасовуємо», робіть що хочете.
Виходячи з вище викладеного та нехтуючи усіма домовленостями і незважаючи ні на що, адміністрація та власник без обґрунтованих пояснень може в останній час на власний розсуд скасувати ваше замовлення до якого готувалися та підлаштовувалися усі.
PS. Інший ресторан а також музику, ведучу та салони краси перезамовити на цю ж чи іншу наближену дату є проблематично та нереально, оскільки уже все розписано наперед.
Для уникнення можливих непорозумінь з недобросовісною стороною, доцільно укласти договір з усіма витікаючими умовами відшкодування збитків та форс-мажору.