Bright dentistry (Стоматологія)
Меню компанії:
Відгуки про компанію:
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
| 11.01.2022 12:44:02
| ip: 159.69.161.112
| 10.12.2020 22:44:23
| ip: 88.155.88.213
Дуже швидко та якісно лікують зуби. Лікарі найкращі професіонали в місті.
Рекомендую!
Рекомендую!
Але
одразу при вході в клініку у вас під вікном висить батарея чи то конвектор, яка ДУЖЕ ГАРЯЧА. І при цьому вона не те що не закрита від доступу дитини, хоча знаходиться на одному рівні з маленькою дитиною - на ній навіть попередження не висить, що батарея гаряча і підходити до неї небезпечно. Наша дитина під час роздягання у передпокої, де доволі тісно, коли одночасно люди заходять-виходять-роздягаються, притулилася рукою (тильною стороною долоні) до гарячої батареї і отримала сильний опік. Ми спочатку відвели дитину до туалету, намагалися охолодити місце опіку водою. Але після цього рука сильно почервоніла і почали братися пухирі. На вимогу показати дитину лікарю, щоб її оглянули, на рецепції нам сказали чекати, бо лікар зайнятий і коли зможе, тоді огляне. З того часу пройшло не менше 40 хвилин. Дитині встигли пролікувати зуби, весь цей час вона терпіла біль від опіку і їй не було надано жодної першої допомоги. Після того як дитина вийшла від стоматолога, на рецепції знову сказали, що лікар зайнятий, дитину нема кому оглянути. І лише після дуже грізного з мого боку "прохання" негайно показати дитину лікарю через 5 хв до нас вийшла якась жінка, ймовірно лікар, подивилася на руку і порадила просто охолоджувати місце опіку. І все. Жодної першої допомоги. На моє питання чи є якісь засоби в клініці, щоб зняти біль дитині чи хоч якось їй допомогти, нам порадили тільки бігти в аптеки шукати якісь засоби самостійно.
І лише у зв'язку з цим, що потрібно було бігти і швидко шукати якісь засоби в аптеці, ми не залишилися, щоб написати якусь скаргу/відгук/не знаю що ще, у поліклініці на місці.
Загальний висновок цієї історії: у дитини впродовж доби після отриманої у клініці травми залишається сильний опік на шкірі, ми даємо знеболююче, і поки не розуміємо, які будуть наслідки для шкіри в місці опіку.
З боку клініки проявлена повна халатність, по-перше, до безпеки приміщення клініки для маленьких дітей, які і є основними пацієнтами клініки, і по-друге, до надання допомоги і підтримки пацієнтам, які зазнали травми у вашій же клініці з вашої ж вини.
Тому як мінімум для попередження майбутніх травм інших дітей керівництву клініки потрібно проявити ініціативу і добровільно закрити батареї від прямого доступу дітей до них - якщо клініка не бажає отримати перевірки контролюючих органів, які змусять це зробити у примусовому порядку, і з накладенням відповідних штрафів. І по-друге, провести інструктаж свого персоналу, як потрібно діяти у таких випадках, щоб пацієнти, які постраждали з вини клініки, не залишилися без допомоги і не почувалися так, що їхнє життя і здоров'я нікого не обходить у клініці, куди вони прийшли полікуватися і заплатили за це гроші.
Бо з таким підходом до лікування можна недовго продовжувати лікування і отримувати за це гроші.