ЯБКО (Сервісний центр Apple)
Меню компанії:
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
1000 2100 |
1000 2100 |
1000 2100 |
1000 2100 |
1000 2100 |
1000 2100 |
1000 2100 |
|
без перерви | |||||||
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 2 людей.
За останні 6 місяців –8 людей.
Про компанію:
Ябко – це ідеальне місце, де ви завжди можете придбати смартфон iPhone, планшет iPad, ноутбук Macbook, годинник Apple Watch, навушники Apple AirPods за вигідними цінами. Ми знайдемо для вас саме ту модель, колір, об'єм пам'яті і відразу «упакуємо» вашу обновку оригінальним Silicone Case, поклеїти захисне скло та плівку, підберемо чохол батарею та павербенк – щоб ми були впевнені, що ви отримуєте задоволення від техніки Apple на 100% .
Послуги:
- Продаж
- Обмін
- ремонт
- Аксесуари
- кредит
- Обмін
- ремонт
- Аксесуари
- кредит
Нас шукають в інтернеті за такими словами:
jabko.megamoll
Відгуки про компанію:
| 27.12.2022 19:30:07
| ip: 46.151.255.52
Если хотите оставить , родных без подарка обращайтесь в яБко. В двух словах заказал три чехла воскресенье 18 числа, оператор который уточнял заказ обещал в среду 21, будет в Черновцах, ок все понимаем какая ситуация в стране , жду до четверга 22 , не кто не звонит , начал звонить сам, так как это в подарки , в магазин в Черн. там не в курсе, потом в Киев - в течении часов 2 -х разобрались , что пришло только два чехла, третий оказался бракованным в Киеве ищут замену, ок еду в магазин забирать , и тут оказывается все два чехла не не те , продавцы говорят надо было заказывать не на сайте а в магазине, я их понимаю вежливые нормальные ребята, хорошо знают свою работу- к ним вопросов нет , после звонит мне менеджер и говорит, третий чехол нашли - будите брать, договорились что он будет в понедельник 26 в Черновцах, проходит 26, я им уже не звоню, 27 приходит смс, заберите чехол. Так на заметку стоимость одного чехла 1600 грн.Вот такая история, красивый магазин, приветливый персонал, а организация онлайн заказов очень сильно хромает из - за чего страдают покупатели. Надеюсь руководитель яБко - примет во внимание эти слова и исправит работу сайта тем самым оставит больше людей с хорошим настроением .
| 27.12.2022 19:28:39
| ip: 46.151.255.52
Если хотите оставить , родных без подарка обращайтесь в яБко. В двух словах заказал три чехла воскресенье 18 числа, оператор который уточнял заказ обещал в среду 21, будет в Черновцах, ок все понимаем какая ситуация в стране , жду до четверга 22 , не кто не звонит , начал звонить сам, так как это в подарки , в магазин в Черн. там не в курсе, потом в Киев - в течении часов 2 -х разобрались , что пришло только два чехла, третий оказался бракованным в Киеве ищут замену, ок еду в магазин забирать , и тут оказывается все два чехла не не те , продавцы говорят надо было заказывать не на сайте а в магазине, я их понимаю вежливые нормальные ребята, хорошо знают свою работу- к ним вопросов нет , после звонит мне менеджер и говорит, третий чехол нашли - будите брать, договорились что он будет в понедельник 26 в Черновцах, проходит 26, я им уже не звоню, 27 приходит смс, заберите чехол. Так на заметку стоимость одного чехла 1600 грн.Вот такая история, красивый магазин, приветливый персонал, а организация онлайн заказов очень сильно хромает из - за чего страдают покупатели. Надеюсь руководитель яБко - примет во внимание эти слова и исправит работу сайта тем самым оставит больше людей с хорошим настроением .
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!