ЯБКО (Сервісний центр Apple)
Меню компанії:
Відгуки про компанію:
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
| 06.04.2023 19:38:25
| ip: 31.31.114.106
Придбав цей девайс (Зарядная станция EcoFlow RIVER (288 Вт/ч) (EFRIVER600)) щоб була можливість працювати коли вимикають світло. Приніс домой, поставив заряджатися, через годину вирішив перевірити як там справи - і вуаля - воно перестало подавати ознаки життя взагалі. В Ябко мені відповіли, що це все моя провина, що в мене, начебто, були перепади напруги, і пристрій згорів через це, хоча світло не моргало, і інша техніка в повному порядку. Коротше кажучи - гроші повертати відмовились, пристрій міняти на такий самий але справний також відмовилися. Нікому не раджу Ябко, ставлення до клієнтів абсолютно байдуже (це при тому, що я у них завжди купляв Apple, все, що в мене є з Apple, все придбане у цьому магазині), ще й вимагають з мене гроші за проведену "експертизу" (о результатах котрої мене повідомив директор цього магазину ще до того, як був висновок "експертизи"), та за ремонт цтого пристрою - 7000 грн. Тобто я купив це і ще повинен дати гроші на те щоб воно почало працювати. Нонсенс!