Вітрило (Хімчистка килимів)
Меню компанії:
Контакти:
(073) 42... показати телефон
(068) 85... показати телефон
Посилання:
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
![]() |
0800 2000 |
0800 2000 |
0800 2000 |
0800 2000 |
0800 2000 |
0800 2000 |
X |
![]() |
без перерви | ||||||
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
За останні 6 місяців –14 людей.
Про компанію:
Компанія Парус - це професійне прання килимів у м. Вінниця з використанням спеціального промислового обладнання. Ми працюємо тільки з екологічно чистими та абсолютно безпечними миючими засобами. У нас безкоштовна доставка та якісний сервіс. Наші ціни не залежать від рівня забруднення Вашого килима.
Послуги:
- хімчистка килимів з будь-яких матеріалів (вовняні, шовкові, акрилові, віскозні, синтетичні тощо), з різною довжиною ворсу;
- ретельне вибивання килимів;
- очищення великих ділянок від бруду;
- попередня обробка плям;
- прання килимів спеціальним професійним обладнанням;
- замочування килимів у професійних протиалергенних очищувальних засобах;
- Сушіння килимів у вертикальному положенні з дотриманням необхідного температурного режиму та рівня вологості.
- Доставка до Ваших дверей ЧИСТОГО Килима.
Докладніше на сайті https://parus.vn.ua/
- ретельне вибивання килимів;
- очищення великих ділянок від бруду;
- попередня обробка плям;
- прання килимів спеціальним професійним обладнанням;
- замочування килимів у професійних протиалергенних очищувальних засобах;
- Сушіння килимів у вертикальному положенні з дотриманням необхідного температурного режиму та рівня вологості.
- Доставка до Ваших дверей ЧИСТОГО Килима.
Докладніше на сайті https://parus.vn.ua/
Відгуки про компанію:
| 19.10.2021 12:32:22
| ip: 89.187.162.178
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств:
Пользовался сервисом с момента его основания.
Но, последний раз понял, что сервис сошел на ноль, и не соответствует ценам!
Администратор — лысое хамло, которому не место тут работать.
Один сотрудник — пьяный (как можно доверять машину человеку в таком состоянии?).
Другой сотрудник, который занимался машиной (не заметил был ли он подвыпивший) — старался навести порядок и переживал.
В субботу, 16.10.2021, где-то в обед (13-14), очередной раз обслуживался.
Все вроде шло хорошо, но в какой-то момент пошло что-то не так.
На стекле появились какие-то следы какого-то вещества. Было похоже на какую-то химию. Может быть это даже были остатки герметика. Потом обнаружил это на кузове.
Когда предъявил претензию — лысый администратор начал намекать, что это я сделал, и стал задавать вопросы мне, от куда это.
ЧТО БЛ**Ь?
Кто тут клиент?
Кто принимал машину?
Кто отвечает за выполненную работу?
Я, что ли?
Я говорю: наверное это я решил намазать на свою машину какую-то хрень, чтоб испортить тонировку на внутренней стороне, с водительской стороны, и еще размазать на половину стекла. И думаю такой, а давай повеселимся над мойкой. Да? Так?
Да и еще на кузов намажем, побольше.
Когда я сказал, что администратор специалист и пусть мне скажет, что это и как решить эту проблему — он сказал мне, что он не специалист. ТАК КАКОГО ЧЕРТА ТЫ ТАМ РАБОТАЕШЬ!?
Зачем вообще владельцу мойки такой сотрудник!?
Уехал с неприятными ощущениями. Больше ног и колес моих тут не будет. Отстой! Даже компенсации не предложили!
С этой проблемой я так и остался один на один!
P.S.:
А еще меня не могли рассчитать по терминалу — типа не работал, альтернатив не предусмотрено. Ели уговорил админа, чтоб ему на карту закинул.
К тому же если вы столкнетесь с такой фигней, то вам предложат еще вариант — пойти самому к терминалу и снять деньги.