Оптика Плюс (Магазини оптики)
Меню компанії:
Відгуки про компанію:
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
| 22.09.2023 09:42:18
| ip: 91.216.133.179
Я з Миколаївської обл, була проїздом у Вінниці, обрала цю оптику «Лікувально-діагностичний центр «Оптика плюс» за адресою м. Вінниця вул. 600 річчя, 4, згідно з відгуками в інтернеті, писали, що дуже все професійно, а головне чесно. Завітала особисто до Оптики Плюс із рецептом на окуляри.
Замовила лінзи та оправу на суму 4000 грн. Лінзи Essilor prevensia за 1350грн штука, комп'ютерна французька лінза з коригуванням для зору та захистом від шкідливої частини синього спектру. Оплату за замовлення внесла одразу у повному обсязі, обов'язкові умови «Лікувально-діагностичного центру «Оптика плюс». Продавець-консультант сказала, що оскільки лінз зараз немає, то відправлять наступного тижня Новою поштою. Коли отримала посилку, то була здивована.
По-перше лінзи були зовсім іншої фірми Hilux Hoya, по-друге оправа без чохла, який входив до комплекту. Я відразу ж зателефонувала в цю «Оптика плюс», спробувала прояснити чому прийшла оправа з лінзами від іншої фірми і без чохла, на що мені відповіли що лінз, які я замовила немає в наявності і вони поставили які були. А щодо чохла типу просто забули покласти. Я обурилася, чому зі мною це навіть не погодили, на що мені відповіли, яка вам різниця ці теж добрі лінзи. Тоді я прийняла рішення і сказала продавцеві телефоном, що хочу повернути товар, оскільки він не відповідає моєму замовленню. На що мені відповіли, що "ні-ми не приймемо і гроші не повернемо, можете писати відгуки і скаржитися, куди хочете, нам все одно". Ось і вся розмова, коли заплатив у повному обсязі, клієнт вже ніщо в очах «Лікувально-діагностичного центру «Оптика плюс». Так гарно переконували, пропонували, розповідали, а після того як сплатив, ти не цікавий у цьому центрі «Оптика плюс». Стає зрозуміло, що хочуть лише заробити.
Найімовірніше, всі відгуки в 5 зірок - це відгуки персоналу, погоджуся з клієнтом, який писав вище негативний відгук. А найголовніше я зрозуміла, що ця оптика «Лікувально-діагностичний центр «Оптика плюс» у наявності товару не має і в роботу беруть тільки після повної передоплати, а те, що вам "пропихнуть" це будуть проблеми ваші - споживача. З таким ставленням до мене, як до клієнта, НІКОЛИ НЕ ПОРЕКОМЕНДУЮ цю "Оптику «Лікувально-діагностичний центр Оптика плюс»" за адресою м. Вінниця вул. 600-річчя, 4. У такий час має бути соромно дурити людей і наживатися за рахунок брехні.