Event-студія свят-Magik (Ведучий свят)
Меню компанії:
Контакти:
+38(067)... показати телефон
+38(063)... показати телефон
Відправити лист
Посилання:
Зв'язані компанії, філії:
Способи оплати:
Готівковий розрахунок
Банківські картки Visa, Mastercard
Безготівковий розрахунок
Мобільні платежі
менеджер:
Магденко Сергій Петрович
Знижки, програми лояльності:
Сезонные скидки
з 1 грудня по 20 січня
з 1 грудня по 20 січня
Скидка в определенные дни
з понеділка по четвер
з понеділка по четвер
Скидка при условии -
комплексного замовлення послуг
комплексного замовлення послуг
Повідомте, що ви знайшли інформацію на сайті «Map.vn.ua - Карта Вінниці»
та отримайте знижку – 5%
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Минулого місяця - 2 людей.
За останні 6 місяців –14 людей.
Про компанію:
Радість це особливо приємні відчуття, стан душі і починається він у вашому серці. Свято - це відчуття радості і починається воно з тамади, людини творчої, яка стане ведучим вашого свята, яка досконало володіє мистецтвом конферансу, відчуває зміну атмосфери урочистостей, неодмінно відповідає соціальному статусу обраних гостей і має винятковий культурно-мистецький багаж.
Будемо знайомі, організатори святкових церемоній Сергій та Руслана. Ми познайомилися на весільному святі, святом весілля розпочалося наше подружжя та наповнюються щоденні будні. Тільки щасливий може поділитись щастям, тільки веселий зможе запалити посмішку. Ми не ділимо своє щастя на частини, ми ділимося з вами. Це спосіб нашого життя, яке ми проживаємо разом з вами.
Будемо знайомі, організатори святкових церемоній Сергій та Руслана. Ми познайомилися на весільному святі, святом весілля розпочалося наше подружжя та наповнюються щоденні будні. Тільки щасливий може поділитись щастям, тільки веселий зможе запалити посмішку. Ми не ділимо своє щастя на частини, ми ділимося з вами. Це спосіб нашого життя, яке ми проживаємо разом з вами.
Послуги:
Наша пропозиція – це:
- Двомовне ведення
- Конферанс (діалогова концертна програма)
- вокальний супровід (авторські, естрадні, народні)
- Одночасна робота з кількома аудиторіями
- Розробка концепції свята «під ключ»
- Технічне забезпечення (шість потужних радіосистем, MD-дека, 4 комп'ютери, 8 – смуговий мікшерський пульт Behringer, кіловатна гучномовна акустична стереосистема система залу)
- Озвучування заходу (DJ, MC, живий звук)
- Транспорт, трансфер
- Спецефекти (повний спектр)
Ми дбаємо про комфорт вашого заходу!
Event-студія свят це магія вашого свята
- Двомовне ведення
- Конферанс (діалогова концертна програма)
- вокальний супровід (авторські, естрадні, народні)
- Одночасна робота з кількома аудиторіями
- Розробка концепції свята «під ключ»
- Технічне забезпечення (шість потужних радіосистем, MD-дека, 4 комп'ютери, 8 – смуговий мікшерський пульт Behringer, кіловатна гучномовна акустична стереосистема система залу)
- Озвучування заходу (DJ, MC, живий звук)
- Транспорт, трансфер
- Спецефекти (повний спектр)
Ми дбаємо про комфорт вашого заходу!
Event-студія свят це магія вашого свята
Додаткова інформація:
Кому свято колективне, ну а нам - корпоративне
Корпоративні свята досить швидко увійшли та закріпилися в наших колективах, встигнувши стати невід'ємною частиною корпоративної етики, культурою застілля та просто приємним варіантом проведення часу. Що ж таке корпоративне торжество, які його особливості та головне – способи його проведення. На всі ці запитання ми спробуємо відповісти разом з вами та допоможуть нам у цьому наші гості Руслана та Сергій Магденко як експерти святкової галузі.
1.. Скажіть, як давно ви працюєте у сфері Event послуг?
- Ми познайомилися на весільному святі, з весільної урочистості розпочалася наша родина та наповнюються щоденні будні понад п'ятнадцять років. За цей час ми встигли здійснити кілька успішних стартапів, один з яких -Event-студія свят-Magik.
2. – Чи є торжество, на якому особливо любите працювати і чому?- Урочистості та свята - це вже здорово, оскільки вони наповнюють наше життя приємними моментами, вчать радіти досягнутому, роблять нас добрішими, а світ навколо наповнюють позитивом. Тільки щасливий може поділитись щастям, тільки веселий зможе запалити посмішку. Ми не ділимо своє щастя на частини, ми ділимося ним із нашою аудиторією. Це образ свята-життя, який ми проводимо з вами разом.
Кожне торжество особливе, і найприємніше, коли ти в N-й раз потрапляєш в знайомий колектив, який тобі радий і готовий знову разом створювати свято. нитку, з якої починається ведучий. Найчастіше це можливо під час проведення корпоративів, оскільки зустрічаємося ми кілька разів на рік:
професійне свято, ювілей компанії, корпоративнеНовий рік,
корпоративний виїзд на природу, дилерська конференція, виїзна конференція для партнерів, співробітників, тімбілдінг, прес-конференції.
3. Чи часто працюєте на корпоративах?
- Досить часто, якщо врахувати тенденцію модернізації підприємств щодо роботи з персоналом, появу на ринку нових товарів і видів послуг, організацій і фірм і, як наслідок, конкуренції, що росте, то й потреба в проведенні подібних заходів досить велика. До того ж деякі види корпоративних заходів мають форму акції чи проекту та здійснюються не як разова дія, а протягом певного періоду (кілька днів, або складаються з кількох етапів), після чого підбиваються підсумки та аналізуються результати.
4. Які особливості проведення корпоративів?
-У багатьох колективах є свої традиції, у тому числі і колективного проведення часу дуже близького докорпоративному лише на перший погляд. В принципі, колективний та корпоративний вечір – це дві великі різниці, як кажуть в Одесі. Загальні лише зовнішні атрибути: застільна і розважальна частини. Різниця не в «крутизні» провідних , місці проведення або в бюджеті заходу, а в постановці мети та очікуваному результаті: мета першого- класно провести час, не більше; другого- встановити ступінь згуртованості колективу та працювати з його консолідації, використовуючи десятки передових технологій та ноу-хау у тому числі Team building.
5.Чим відрізняється тематичний корпоратив від звичайного? Що потрібно не прогаяти?
- Тематичний корпоратив схожий на сюжетне свято і розкриває творчий потенціал колективу та його організаторів. Це завжди не тільки цікавіше як одним, так і іншим, але ще несе частину смислового навантаження, так дрес-код або його елементи вжепрацюють як корпоративний фактор, оскільки об'єднують колег певною уніформою, місце проведення створює необхідний художній образ, музика його посилює і все працює на загальний результат-освіту команди, перетворення колег на добре згуртований колектив однодумців.
Так для проведення корпоративу в античному стилі місцем проведення було обрано ресторан «Колізей» у місті Хмельницькому, елементами дрес-коду служили лаврові вінки – символ досягнень та успіху, які учасники приміряли ще у Velcom зоні у супроводі звуків арфи, що надавало вечору неповторного шарму та оригінальності.
Сюжет у стилі Алькапоне вишиковувався в інтер'єрі «Feride» під музику Гершвіна у відповідному виконанні Diksilenda та живого джазового вокалу. Костюми доповнювалися капелюхами 30-х років, аксесуарами та оформленням інтер'єру.
Важливопам'ятати, що у кожному колективі вже встигли скластися свої безпосередні традиції, які ми враховуємо з організацією свят і що тематика чи сюжетна канва підбирається нами з урахуванням мотивації колективу на об'єднання. Ідея командних методів роботи як частина перспективних моделей корпоративного менеджменту забезпечує повноцінний розвиток компанії і є одним з найбільш ефективних інструментів управління персоналом. Як приклад, Міжнародний (за участю представників України, Росії, Білорусі) корпоратив оператора мобільного зв'язку "Beeline", для проведення якого ми вирішили використовувати формування та розвиток навичок командної роботи, командного духу. Побудова самих команд за допомогою успішної взаємодії її учасників у різних ситуаціях. Ми намагалися підвищити рівень особистої відповідальності за кінцевий результат; допомагали перейтиконкурсантам зі стану конкуренції до стадії співробітництва; намагалися підвищити рівень довіри та турботи між членами своєї команди; перемикали увагу учасників із себе на колектив. У результаті всі отримали заряд позитивного настрою і головне - висновок найгіднішої команди на лідируючі позиції турнірного рейтингу.
Турбаза Бакай зустріла учасників ще рано-вранці. Легкий сніданок біля озера у форматі кейтерінгу від нашого партнера ресторану «Россоха» та учасники із задоволенням взялися облаштовувати своє містечко, до речі, це так само було передбачено нами та внесено до програми заходу як один із етапів, метою якого було швидше, креативніше та що важливо комфортніше (конкуренція йшла у лавах представників команд). Включилися до процесу абсолютно всі. Скажу чесно: було чудово.
6.Секрет: як об'єднати за одним столом різних за віком таінтересам людей. Чи складно?
Все починається зі створення безпосереднього контакту з аудиторією та прихильність до себе, Наступним кроком є підбір стійких мотивів. Це і є важіль, за допомогою якого можна згорнути гори в суспільних відносинах. Визначення мотивації – це створення спрямованості досягнення мети. Вона має бути простою і доступною. Так, на корпоративі «Beeline» Основною метою було знайти золото піратів, тактикою були обрані різні за складністю і характером завдання, з допомогою яких об'єднані команди його реалізовували. Мотивом у разі служив дух змагання.
Найчастіше мотивація будується на загальнолюдських цінностях: кохання, шкільні роки, дружба, мода-все те, що близько і дорого, або просто має місце у житті кожної людини.
Корпоратив Grammy, який проходив у затишному ресторані«Анастасія» з його інтер'єром, що містить нотки класики, став найкращим місцем для спілкування в дусі світської вечірки, а мотивом, що об'єднує всіх, стала музика, яку уособлює всесвітньо відома музична премія Grammy. «Парад зірок» проходив в атмосфері glamour party, яку доповнювали суворі смокінги чоловіків та елегантні бутоньєрки дам від партнера дизайн-студії "Victoria".
Відкриваючи завісу «професійної кухні» зізнаюся, кожне замовлення сповнене сюрпризів і несподіванок. Протягом його першого етапу: йде притирання характерів, - ведучий-зал, проходить знайомство, встановлюється зворотний зв'язок і, як тільки цей процес пройшов успішно, можна констатувати, що свято вдалося, незважаючи на те, що воно тільки розпочалося. Це, звісно, непросто; грає роль і професіоналізм і підготовка. Ведучий завжди підтримуєсвою форму, удосконалюючись у софістиці, риториці, імпровізі тощо. Щоразу - новий іспит і все з – новому, адже аудиторія змінюється, змінюються її інтереси, цілі та мотиви їх досягнення.
Після корпоративу співробітник цікавиться: - Ви коли вчора розійшлися?
- Розійшлися за годину. А додому я потрапив лише вранці.
- Так, свято вдалося.
7. Шоу-програма на корпоративі. Що це може бути?
Корпоративна вечірка сама по собі має значення, що об'єднує, через взаємодію колег – тесть, інтерактив. Іншими словами – у хорошому корпоративі беруть участь усі співробітники, і шоу-програма має другорядне значення. Існує думка, що шоу на корпоративі - це можливість для ведучого сачканути. Адже якщо мотив обраний правильно та аудиторія «розійшлася» у кращому значенні цього слова, то додому можна точно потрапити лише під ранок. Хоч і тутможуть бути винятки. Наприклад, елементи шоу можуть відбуватися під час проведення корпоративів-презентацій, дилерської конференції, урочистої церемонії вручення. Хорошим доповненням для них можуть стати концертні номери, до яких увійдуть виступи артистів оригінального жанру, коміки, міми та пародисти; вокальні батли, виступ піджеїв. З повного набору шоу – програм ми вибираємо номери, що відповідають стилю проведення, які мають витримувати хронологію свята, відповідати таймінгу, залишаючи учасникам можливість спілкуватися. Так, березневий корпоратив складався з концертних номерів, представлених чоловічою половиною товариства, що наголошувало на ідеї свята.
8. На чому категорично не можна економити?
Це чудове питання, оскільки відповідь на нього дозволяє правильно розставити пріоритети в організації урочистостей. Можна «урізати»бюджет.розваг на користь відео та фото. Що тоді знімати? Де взяти оптимістично-динамічну картинку? Адже фільм та фото виходить, коли аудиторія засвітиться емоціями. Причому першу скрипку тут зіграє ведучий і діджей, який задає тон та музичний настрій вечірки. Хоча й тут не без винятків. Часто колективні свята обходяться без фотографа та відеооператора, які наступного дня стають найвпливовішими людьми у колективі.
Можна віддати першість гастрономічним вишукуванням і перетворити торжество на колективну вечерю. Як бути? Відповідь очевидна: скористаємося фольклором: «не хлібом єдиним», як мовиться… Другим за важливістю моментом є все-таки
видовище, на пульсі якого лежить рука ведучого у зв'язці з діджеєм. Альтернативою може бути лише чудовий тамада, який зуміє стати душею компанії та створити атмосферу урочистостей усерце кожного, запалити вогником професіоналізму полум'я святкового настрою.
9. Як ви вважаєте: корпоратив – це необхідність для згуртування колективу чи звичайне застілля?
Сучасні керівники всього світу, націлені просування своїх підприємств та його конкурентоспроможність активно використовують технології згуртування колективу в корпоративах.
Втім, корпоратив-це тонкий інструмент налаштування колективу і не варто довіряти його випадковим людям або пускати на самоплив.
Тільки ведучий-професіонал із солідним досвідом роботи здатний розробити логістику свята, враховуючи специфіку роботи колективу, підібрати оптимальні прийоми та методи та реалізувати цілі об'єднання колективу та як результат підвищення рейтингу фірми, згуртованості його співробітників у ігровій жартівливій неупередженій обстановці.
10. Чи може корпоратив обійтися без ведучого?
Рольведучого на подібних святах незаперечна. Питання лише в тому, кому вона дістанеться? Це може бути запрошений ведучий - людина творча, яка досконало володіє мистецтвом конферансу, відчуває зміну атмосфери урочистостей, неодмінно відповідає соціальному статусу обраних гостей і має винятковий культурно-мистецький багаж, який стане провідним вашого свята, або представник колективу, адміністрації, профкому, який має необхідні навички, уявлення про мету заходу та тактику її досягнення.
11. Як організувати добрий корпоратив самостійно? (Ваші поради читачам «Весілля року»)
«При сучасному розвитку друкованої справи на Заході»,-як говорив великий комбінатор,-роздрукувати сценарій або його елементи з інтернету-справа нехитра. Серед колективу завжди можна знайти пару-трійку активістів-волонтерів і вперед:колективний сейшн кермує. Для корпоративу ж краще було б підшукати експертів або скористатися консультацією бізнес-тренера, копірайтера, режисера, сценариста, дизайнера та ведучого. Підберіть адекватний у вашому випадку оптимальний вид корпоративу, або іншого свята, підготуйте все необхідне: гарний настрій, бажання відтягнутися на повну.
Читачам «Весілля року» щиро бажаємо оптимістичного настрою, більше сонячних днів, яскравих і незабутніх моментів. Адже життя – це не тільки будні, і якою вона буде залежати від вас.
Пам'ятайте: «Якщо вранці після корпоративу вас зустрічають в офісі свистом та оплесками,-означає свято точно вдалось»
Корпоративні свята досить швидко увійшли та закріпилися в наших колективах, встигнувши стати невід'ємною частиною корпоративної етики, культурою застілля та просто приємним варіантом проведення часу. Що ж таке корпоративне торжество, які його особливості та головне – способи його проведення. На всі ці запитання ми спробуємо відповісти разом з вами та допоможуть нам у цьому наші гості Руслана та Сергій Магденко як експерти святкової галузі.
1.. Скажіть, як давно ви працюєте у сфері Event послуг?
- Ми познайомилися на весільному святі, з весільної урочистості розпочалася наша родина та наповнюються щоденні будні понад п'ятнадцять років. За цей час ми встигли здійснити кілька успішних стартапів, один з яких -Event-студія свят-Magik.
2. – Чи є торжество, на якому особливо любите працювати і чому?- Урочистості та свята - це вже здорово, оскільки вони наповнюють наше життя приємними моментами, вчать радіти досягнутому, роблять нас добрішими, а світ навколо наповнюють позитивом. Тільки щасливий може поділитись щастям, тільки веселий зможе запалити посмішку. Ми не ділимо своє щастя на частини, ми ділимося ним із нашою аудиторією. Це образ свята-життя, який ми проводимо з вами разом.
Кожне торжество особливе, і найприємніше, коли ти в N-й раз потрапляєш в знайомий колектив, який тобі радий і готовий знову разом створювати свято. нитку, з якої починається ведучий. Найчастіше це можливо під час проведення корпоративів, оскільки зустрічаємося ми кілька разів на рік:
професійне свято, ювілей компанії, корпоративнеНовий рік,
корпоративний виїзд на природу, дилерська конференція, виїзна конференція для партнерів, співробітників, тімбілдінг, прес-конференції.
3. Чи часто працюєте на корпоративах?
- Досить часто, якщо врахувати тенденцію модернізації підприємств щодо роботи з персоналом, появу на ринку нових товарів і видів послуг, організацій і фірм і, як наслідок, конкуренції, що росте, то й потреба в проведенні подібних заходів досить велика. До того ж деякі види корпоративних заходів мають форму акції чи проекту та здійснюються не як разова дія, а протягом певного періоду (кілька днів, або складаються з кількох етапів), після чого підбиваються підсумки та аналізуються результати.
4. Які особливості проведення корпоративів?
-У багатьох колективах є свої традиції, у тому числі і колективного проведення часу дуже близького докорпоративному лише на перший погляд. В принципі, колективний та корпоративний вечір – це дві великі різниці, як кажуть в Одесі. Загальні лише зовнішні атрибути: застільна і розважальна частини. Різниця не в «крутизні» провідних , місці проведення або в бюджеті заходу, а в постановці мети та очікуваному результаті: мета першого- класно провести час, не більше; другого- встановити ступінь згуртованості колективу та працювати з його консолідації, використовуючи десятки передових технологій та ноу-хау у тому числі Team building.
5.Чим відрізняється тематичний корпоратив від звичайного? Що потрібно не прогаяти?
- Тематичний корпоратив схожий на сюжетне свято і розкриває творчий потенціал колективу та його організаторів. Це завжди не тільки цікавіше як одним, так і іншим, але ще несе частину смислового навантаження, так дрес-код або його елементи вжепрацюють як корпоративний фактор, оскільки об'єднують колег певною уніформою, місце проведення створює необхідний художній образ, музика його посилює і все працює на загальний результат-освіту команди, перетворення колег на добре згуртований колектив однодумців.
Так для проведення корпоративу в античному стилі місцем проведення було обрано ресторан «Колізей» у місті Хмельницькому, елементами дрес-коду служили лаврові вінки – символ досягнень та успіху, які учасники приміряли ще у Velcom зоні у супроводі звуків арфи, що надавало вечору неповторного шарму та оригінальності.
Сюжет у стилі Алькапоне вишиковувався в інтер'єрі «Feride» під музику Гершвіна у відповідному виконанні Diksilenda та живого джазового вокалу. Костюми доповнювалися капелюхами 30-х років, аксесуарами та оформленням інтер'єру.
Важливопам'ятати, що у кожному колективі вже встигли скластися свої безпосередні традиції, які ми враховуємо з організацією свят і що тематика чи сюжетна канва підбирається нами з урахуванням мотивації колективу на об'єднання. Ідея командних методів роботи як частина перспективних моделей корпоративного менеджменту забезпечує повноцінний розвиток компанії і є одним з найбільш ефективних інструментів управління персоналом. Як приклад, Міжнародний (за участю представників України, Росії, Білорусі) корпоратив оператора мобільного зв'язку "Beeline", для проведення якого ми вирішили використовувати формування та розвиток навичок командної роботи, командного духу. Побудова самих команд за допомогою успішної взаємодії її учасників у різних ситуаціях. Ми намагалися підвищити рівень особистої відповідальності за кінцевий результат; допомагали перейтиконкурсантам зі стану конкуренції до стадії співробітництва; намагалися підвищити рівень довіри та турботи між членами своєї команди; перемикали увагу учасників із себе на колектив. У результаті всі отримали заряд позитивного настрою і головне - висновок найгіднішої команди на лідируючі позиції турнірного рейтингу.
Турбаза Бакай зустріла учасників ще рано-вранці. Легкий сніданок біля озера у форматі кейтерінгу від нашого партнера ресторану «Россоха» та учасники із задоволенням взялися облаштовувати своє містечко, до речі, це так само було передбачено нами та внесено до програми заходу як один із етапів, метою якого було швидше, креативніше та що важливо комфортніше (конкуренція йшла у лавах представників команд). Включилися до процесу абсолютно всі. Скажу чесно: було чудово.
6.Секрет: як об'єднати за одним столом різних за віком таінтересам людей. Чи складно?
Все починається зі створення безпосереднього контакту з аудиторією та прихильність до себе, Наступним кроком є підбір стійких мотивів. Це і є важіль, за допомогою якого можна згорнути гори в суспільних відносинах. Визначення мотивації – це створення спрямованості досягнення мети. Вона має бути простою і доступною. Так, на корпоративі «Beeline» Основною метою було знайти золото піратів, тактикою були обрані різні за складністю і характером завдання, з допомогою яких об'єднані команди його реалізовували. Мотивом у разі служив дух змагання.
Найчастіше мотивація будується на загальнолюдських цінностях: кохання, шкільні роки, дружба, мода-все те, що близько і дорого, або просто має місце у житті кожної людини.
Корпоратив Grammy, який проходив у затишному ресторані«Анастасія» з його інтер'єром, що містить нотки класики, став найкращим місцем для спілкування в дусі світської вечірки, а мотивом, що об'єднує всіх, стала музика, яку уособлює всесвітньо відома музична премія Grammy. «Парад зірок» проходив в атмосфері glamour party, яку доповнювали суворі смокінги чоловіків та елегантні бутоньєрки дам від партнера дизайн-студії "Victoria".
Відкриваючи завісу «професійної кухні» зізнаюся, кожне замовлення сповнене сюрпризів і несподіванок. Протягом його першого етапу: йде притирання характерів, - ведучий-зал, проходить знайомство, встановлюється зворотний зв'язок і, як тільки цей процес пройшов успішно, можна констатувати, що свято вдалося, незважаючи на те, що воно тільки розпочалося. Це, звісно, непросто; грає роль і професіоналізм і підготовка. Ведучий завжди підтримуєсвою форму, удосконалюючись у софістиці, риториці, імпровізі тощо. Щоразу - новий іспит і все з – новому, адже аудиторія змінюється, змінюються її інтереси, цілі та мотиви їх досягнення.
Після корпоративу співробітник цікавиться: - Ви коли вчора розійшлися?
- Розійшлися за годину. А додому я потрапив лише вранці.
- Так, свято вдалося.
7. Шоу-програма на корпоративі. Що це може бути?
Корпоративна вечірка сама по собі має значення, що об'єднує, через взаємодію колег – тесть, інтерактив. Іншими словами – у хорошому корпоративі беруть участь усі співробітники, і шоу-програма має другорядне значення. Існує думка, що шоу на корпоративі - це можливість для ведучого сачканути. Адже якщо мотив обраний правильно та аудиторія «розійшлася» у кращому значенні цього слова, то додому можна точно потрапити лише під ранок. Хоч і тутможуть бути винятки. Наприклад, елементи шоу можуть відбуватися під час проведення корпоративів-презентацій, дилерської конференції, урочистої церемонії вручення. Хорошим доповненням для них можуть стати концертні номери, до яких увійдуть виступи артистів оригінального жанру, коміки, міми та пародисти; вокальні батли, виступ піджеїв. З повного набору шоу – програм ми вибираємо номери, що відповідають стилю проведення, які мають витримувати хронологію свята, відповідати таймінгу, залишаючи учасникам можливість спілкуватися. Так, березневий корпоратив складався з концертних номерів, представлених чоловічою половиною товариства, що наголошувало на ідеї свята.
8. На чому категорично не можна економити?
Це чудове питання, оскільки відповідь на нього дозволяє правильно розставити пріоритети в організації урочистостей. Можна «урізати»бюджет.розваг на користь відео та фото. Що тоді знімати? Де взяти оптимістично-динамічну картинку? Адже фільм та фото виходить, коли аудиторія засвітиться емоціями. Причому першу скрипку тут зіграє ведучий і діджей, який задає тон та музичний настрій вечірки. Хоча й тут не без винятків. Часто колективні свята обходяться без фотографа та відеооператора, які наступного дня стають найвпливовішими людьми у колективі.
Можна віддати першість гастрономічним вишукуванням і перетворити торжество на колективну вечерю. Як бути? Відповідь очевидна: скористаємося фольклором: «не хлібом єдиним», як мовиться… Другим за важливістю моментом є все-таки
видовище, на пульсі якого лежить рука ведучого у зв'язці з діджеєм. Альтернативою може бути лише чудовий тамада, який зуміє стати душею компанії та створити атмосферу урочистостей усерце кожного, запалити вогником професіоналізму полум'я святкового настрою.
9. Як ви вважаєте: корпоратив – це необхідність для згуртування колективу чи звичайне застілля?
Сучасні керівники всього світу, націлені просування своїх підприємств та його конкурентоспроможність активно використовують технології згуртування колективу в корпоративах.
Втім, корпоратив-це тонкий інструмент налаштування колективу і не варто довіряти його випадковим людям або пускати на самоплив.
Тільки ведучий-професіонал із солідним досвідом роботи здатний розробити логістику свята, враховуючи специфіку роботи колективу, підібрати оптимальні прийоми та методи та реалізувати цілі об'єднання колективу та як результат підвищення рейтингу фірми, згуртованості його співробітників у ігровій жартівливій неупередженій обстановці.
10. Чи може корпоратив обійтися без ведучого?
Рольведучого на подібних святах незаперечна. Питання лише в тому, кому вона дістанеться? Це може бути запрошений ведучий - людина творча, яка досконало володіє мистецтвом конферансу, відчуває зміну атмосфери урочистостей, неодмінно відповідає соціальному статусу обраних гостей і має винятковий культурно-мистецький багаж, який стане провідним вашого свята, або представник колективу, адміністрації, профкому, який має необхідні навички, уявлення про мету заходу та тактику її досягнення.
11. Як організувати добрий корпоратив самостійно? (Ваші поради читачам «Весілля року»)
«При сучасному розвитку друкованої справи на Заході»,-як говорив великий комбінатор,-роздрукувати сценарій або його елементи з інтернету-справа нехитра. Серед колективу завжди можна знайти пару-трійку активістів-волонтерів і вперед:колективний сейшн кермує. Для корпоративу ж краще було б підшукати експертів або скористатися консультацією бізнес-тренера, копірайтера, режисера, сценариста, дизайнера та ведучого. Підберіть адекватний у вашому випадку оптимальний вид корпоративу, або іншого свята, підготуйте все необхідне: гарний настрій, бажання відтягнутися на повну.
Читачам «Весілля року» щиро бажаємо оптимістичного настрою, більше сонячних днів, яскравих і незабутніх моментів. Адже життя – це не тільки будні, і якою вона буде залежати від вас.
Пам'ятайте: «Якщо вранці після корпоративу вас зустрічають в офісі свистом та оплесками,-означає свято точно вдалось»
Відгуки про компанію:
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств: