Реклама Вінниці:
назад
Реклама Вінниці

Західний автовокзал (Автовокзал)

Меню компанії:
показати
Фото компанії:
Контакти:
+38(0432... показати телефон
+38(0432... показати телефон
+38(0432... показати телефон
Посилання:
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 28 людей.
Минулого місяця - 22 людей.
За останні 6 місяців –141 людей.
Небагато реклами Вінниці:
Супутниковий режим карти Нормальний режим карти Увімкнути/вимкнути значки панорам Увімкнути/вимкнути значки будинків
зменшити карту збільшити карту
Увеличить масштаб Уменьшить масштаб Повернутися до вихідної точки
Відгуки про компанію:
оля | 21.01.2018 22:12:37 | ip: 46.211.101.70
Здраствуйте .
20.01.12
0 8.40 в м .Бар купила білет.сказавши диспетчеру що мені потрібний білет на 6 вечора на 21.01.12.
Диспетчер видала квиток мені стоємостю 65,50.квиток я узяла і побігла на автобус до дому .бо вмени дитина зламала руку .
Так як я працювала на автовокзалі 4 роки я довіряла касиру .
От
Що сталось .
Я 21.01.18 насилу добрадась на 6 вечора на автобус .і що оказалось .що вмене білет на 6.05 ранку .
На запитання до касира .що я маю робити і чим доберусь бо я остані кошти відала на автобус .на .що відповіла .незнаю йдіть до диспетчера .прийшла до диспетчера і кажу Т.Таня .що я маю робити .чим я маю добратись .на .що мені .
Я нічого незнаю .гроші я неповерну .
Тре перевіряти білет .но як би в когось таке трапилось з дитиною то напевне неперевіряб .бо чітко було касиру сказано .що тре білет на 6 вечора .
Я цього дня заплатила до віниці двіччі131грн .
То скажіть .як .що каси незанульовані возврат можна зробити.на тому місці хтось сидів і заплатив другий раз гроші .
Чому за неуважність касирки мають страдати люди .
Прийміть міри і поверніть мені моіі кошти .
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!