Ощадбанк (Банк)
Меню компанії:
Адреса:
Контакти:
(0432) 5... показати телефон
Відправити лист
Посилання:
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
За останні 6 місяців –1 людей.
Про компанію:
АТ «Ощадбанк» - один із найбільших фінансових інститутів української держави, що має найрозгалуженішу мережу установ – близько 6000.
Державний банк сьогодні – символ стабільності та надійності. За основними показниками своєї діяльності він входить до трійки лідерів вітчизняного банківського ринку.
Це єдиний в Україні банк, який має закріплену законом України "Про банки та банківську діяльність" державну гарантію повного збереження коштів громадян, довірених банку.
«Ощадбанк» - Універсальна банківська установа, яка зосереджує свої зусилля на створенні сприятливих та вигідних умов обслуговування клієнтів, розширенні переліку банківських продуктів та послуг, збільшенні присутності на ринку.
Державний банк сьогодні – символ стабільності та надійності. За основними показниками своєї діяльності він входить до трійки лідерів вітчизняного банківського ринку.
Це єдиний в Україні банк, який має закріплену законом України "Про банки та банківську діяльність" державну гарантію повного збереження коштів громадян, довірених банку.
«Ощадбанк» - Універсальна банківська установа, яка зосереджує свої зусилля на створенні сприятливих та вигідних умов обслуговування клієнтів, розширенні переліку банківських продуктів та послуг, збільшенні присутності на ринку.
Послуги:
Кредити готівкою – на все хороше, автокредити – у будь-яких салонах Вінниці, кредити для бізнесу, вигідні вклади, термінові грошові перекази, комунальні платежі, валютно-обмінні операції.
Додаткова інформація:
Корпоративні принципи "Ощадбанку":
- Відданість справі. Ми віддані спільній справі. Ми усвідомлюємо соціальну значущість своєї діяльності. Репутацію, імідж та авторитет банку ми ставимо вище за індивідуальні інтереси та потреби.
- Законність. Ми неухильно дотримуємось загальновизнаних принципів та норм міжнародного права, законодавства України, положень Кодексу корпоративної етики АТ "Ощадбанк", інших локальних нормативно-правових актів банку.
- Професіоналізм. Наші зусилля спрямовані на максимальне задоволення потреб клієнтів. Ми сумлінно, своєчасно та на належному рівні здійснюємо всі операції з обслуговування клієнтів. Ми прагнемо постійного самовдосконалення, новаторства, шукаємо кошти і можливості для більш ефективної роботи банку.
- відповідальність. Ми відповідальні перед державою за результати діяльності банку, за внесок урозвиток економіки України, перед клієнтами – за якість банківських послуг, перед діловими партнерами – за належне виконання своїх зобов'язань, перед суспільством – за повагу особистості, її прав та свобод. Ми дбаємо про підтримку власної ділової репутації.
- Відкритість. Ми дотримуємось політики максимальної відкритості та прозорості діяльності банку для клієнтів, ділових партнерів, органів державної влади, співробітників банку. Ми прагнемо використовувати всі доступні джерела інформації про банк: прес-конференцію, ділові зустрічі, засоби масової інформації, а також Інтернет для вільного доступу всіх зацікавлених осіб. Ми будуємо свої відносини з клієнтами, діловими партнерами, представниками державної та муніципальної влади на умовах рівноправності та відкритості.
- Безпека. Конфіденційність. Ми вживаємо всіх необхідних заходів для запобіганнябудь-яких протиправних дій з боку третіх осіб щодо клієнтів, ділових партнерів, співробітників банку та щодо держави. Ми зобов'язуємося не розголошувати інформацію про справи клієнта, отриману під час надання послуг, не розголошувати конфіденційну інформацію без дозволу клієнта (або не передбаченому законом порядку) без обмеження у часі та незалежно від продовження (припинення) безпосередніх відносин з ним.
- Відданість справі. Ми віддані спільній справі. Ми усвідомлюємо соціальну значущість своєї діяльності. Репутацію, імідж та авторитет банку ми ставимо вище за індивідуальні інтереси та потреби.
- Законність. Ми неухильно дотримуємось загальновизнаних принципів та норм міжнародного права, законодавства України, положень Кодексу корпоративної етики АТ "Ощадбанк", інших локальних нормативно-правових актів банку.
- Професіоналізм. Наші зусилля спрямовані на максимальне задоволення потреб клієнтів. Ми сумлінно, своєчасно та на належному рівні здійснюємо всі операції з обслуговування клієнтів. Ми прагнемо постійного самовдосконалення, новаторства, шукаємо кошти і можливості для більш ефективної роботи банку.
- відповідальність. Ми відповідальні перед державою за результати діяльності банку, за внесок урозвиток економіки України, перед клієнтами – за якість банківських послуг, перед діловими партнерами – за належне виконання своїх зобов'язань, перед суспільством – за повагу особистості, її прав та свобод. Ми дбаємо про підтримку власної ділової репутації.
- Відкритість. Ми дотримуємось політики максимальної відкритості та прозорості діяльності банку для клієнтів, ділових партнерів, органів державної влади, співробітників банку. Ми прагнемо використовувати всі доступні джерела інформації про банк: прес-конференцію, ділові зустрічі, засоби масової інформації, а також Інтернет для вільного доступу всіх зацікавлених осіб. Ми будуємо свої відносини з клієнтами, діловими партнерами, представниками державної та муніципальної влади на умовах рівноправності та відкритості.
- Безпека. Конфіденційність. Ми вживаємо всіх необхідних заходів для запобіганнябудь-яких протиправних дій з боку третіх осіб щодо клієнтів, ділових партнерів, співробітників банку та щодо держави. Ми зобов'язуємося не розголошувати інформацію про справи клієнта, отриману під час надання послуг, не розголошувати конфіденційну інформацію без дозволу клієнта (або не передбаченому законом порядку) без обмеження у часі та незалежно від продовження (припинення) безпосередніх відносин з ним.
Відгуки про компанію:
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств: