Солоха (Ресторан)
Меню компанії:
Контакти:
+38(0432... показати телефон
+38(067)... показати телефон
Посилання:
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
1100 2300 |
1100 2300 |
1100 2300 |
1100 2300 |
1100 2300 |
1100 2300 |
1100 2300 |
|
без перерви | |||||||
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 4 людей.
Минулого місяця - 3 людей.
За останні 6 місяців –28 людей.
Про компанію:
У ресторані "Солоха" Ви з головою поринете в український колорит. Дизайн ресторану "Солоха", виконаний таким чином, що створюється враження, ніби Ви потрапили в українську хату дев'ятнадцятого століття, де все у вишиванках і всі меблі з натурального дерева. Та що меблі, якщо сам ресторан - це дерев'яний "зруб", офіціанти одягнені в національні костюми і здається, що прямо зараз від - від вийде та сама Солоха і почастує Вас своїми домашніми стравами.
Нас шукають в інтернеті за такими словами:
ресторан, солоха
Відгуки про компанію:
| 14.03.2018 18:53:30
| ip: 46.211.105.255
| 23.08.2015 14:53:54
| ip: 94.179.85.129
Отдыхали в "Солохе" 22.08.15г отмечали встречу выпускников.Очень вкусная кухня добросовестное отношение и в целом очень комфортно.Рыбалка у них оказалась изюминкой хоть и рыбку пришлось отпустить обратно.Рекомендуем
| 14.08.2014 13:11:03
| ip: 91.218.91.135
Щиро вдячна за атмосферу та смачну кухню 7 та 8.08 14
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств:
Сьогодні 14.03.2018 зателефонувавши в даний заклад для того, щоб замовити столик, адміністратор закладу (яка навіть не відрекомендувалась) сказала що потрібно приїхати і скласти меню, я пояснила що це не банкет, а хочемо заїхати з колегами повечеряти. Після чого адміністратор закладу запитала мене на яку суму з людини ми плануємо у них зробити замовлення, Я відповіла що не можу сказати точно, що ми будемо замовляти, але по кухні замовлення буде точно! Адміністратор сказав що якщо ми не замовимо більше 300 грн з людини, То їм не вигідно нас приймати у себе в закладі. Чесно кажучи було дуже не приємно, зважаючи що раніше часто там відпочивали і замовляли банкети. Я вважаю що треба бути людьми, а не все переводити на гроші!!!!!!!!! Адміністрації прошу повпливати на ставлення до клієнтів!