Останні коментарі
вул. Пирогова, 11
Дата: 10.07.2023 14:53 Автор: Давид
Шукаю роботу електрика. Мав;допуск1000в.і више.(РУ-6кВ.) Цукор рем. наладка. Стаж 23роки. Я; 1964р.
|
Домофон. Інжиніринг. Охорона, ТОВ
Дата: 29.06.2023 19:48 Автор: stepanpitsur27@****
Стрийська філія це просто збірка хамів і брехунів! Обіцяють уже більше місяця зробити домофон. Але це тільки обіцянки. Коли телефонуєш і питаєш "коли" начинається серія брехні і хамства від майстра. Він каже що був но йому ніхто не відкрив і на телефон не відповідає. Я готовий навіть свою роздруківку дзвінків предоставити щоб доказати що майстр не тільки хам но і брехун! Не рекомендую!
|
Аксіс (Центр відновлення хребта)
Дата: 08.06.2023 19:02 Автор: sergio87@****
Ніколи не порекомендував би дану клініку навіть найлютішому ворогу. Сестра звернулася з болями в грудному відділі. Лікар не розбираючись з причинами виникненнення болю почав виконувати набір стандартних процедур, після яких стан тільки погіршувався. Після скарги, що процедури призвели до відчуття оніміння в кінцівках, появи хрустку в тазовому суставі лікар розуміючи, що щось зробив не так і немає жодного розуміння як це виправити, направив до невролога. Домовившись між собою вони почали запевняти, що всі ті симптоми то нервове і виписали заспокійливе. Про дану клініку залишилися найнеприємніші враження і розуміння, що вони працюють не на результат, а роблять "касу. Запевняють тебе, що погіршення то тимчасово і потрібно до них ходити і ходити...
|
SKY LOUNGE (Салон краси)
Дата: 31.05.2023 18:56 Автор: ellarosencvay@****
Звертаюсь до власника салону (Вінниця, Пушкіна, 10) з наступною скаргою: адміністратор Вашого закладу не виконує сумлінно свої обов’язки, відсутній на робочому місці, мотивуючи бажанням прийняття їжі, повідомляє клієнтам про своє відчуття голоду, не контролює роботу майстрів, не записує в чергу клієнтів, відверто обманює клієнтів, перетелефоновуючи стверджує, що запис підтверджено, а коли безпосередньо приходиш на свій час за попереднім записом, який здійснила інший майстер, відверто принижує гідність клієнта, обманює, дивлячись в очі, не володіє комунікативними навичками, має вкрай низький рівень розвитку, викликає огиду.
При зверненні надати можливість поспілкуватися з власником закладу, скерувала на інстаграм, повідомила про Вашу відсутність в Україні.
Враховуючи вищезазначене, зробіть належні висновки щодо потреби у такому «працівнику», оскільки обурених клієнтів немало, про що свідчать також інші негативні відгуки про Ваш салон.
У разі залишення на робочому місці «працівниці», проведіть заняття з етики, розробіть графік прийому їжі особі із зайвою вагою, переважно рослинного походження, запропонуйте «персоні» більше прочитати книжок і Вам переказати їх зміст.
|
|
|