запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.vn.ua - Карта Вінниці"

Останні коментарі


Курсаль (Нічний клуб)
Дата: 02.10.2016 01:40   Автор: Денис
Обслуживание на высшем уровне. Час ждали официанта, потом ещё пол часа меню. С первого счёте задачу не принесли, потом поменяли офицыанта.
АРТ-ПАБ BEEF EATER (Паб · Майданчик з живою музикою · Бар та гриль)
Дата: 01.10.2016 23:03   Автор: Татьяна
"звук и атмосфера на оставят вас равнодушными и угнетенными" - аха ха!
Это рай для глухих и людей без слуха. Товарищи! Мы пришли послушать музыку, а не проверить барабанные перепонки и работу оборудования, не соответствующего размеру помещения, на максимуме!
Точно больше не придем.
South of Heaven (Південь небес) (Тренажерний зал)
Дата: 01.10.2016 15:56   Автор: Миша
где можна посушыть голову или надо брать с собой фен?
ALECO (Центр вдалих покупок)
Дата: 28.09.2016 11:50   Автор: Aleco
Здравствуйте, Григорий и Игорь!
Спасибо за то, что выбрали наш магазин. Очень рады, что Вы остались довольны работой и качеством продукции нашего интернет-магазина. Будем рады видеть Вас в числе наших постоянных покупателей.
С нетерпением ждем Вас снова!
вул. Зодчих, 18
Дата: 27.09.2016 22:19   Автор: игорь
Администрация заведения ведет себя крайне не порядочно -намерено обманывая и вводя в заблуждения своих клиентов! Пример того - 27.09.16 мой клиент пожаловался мне, что заведение не разрешило им пригласить нас для организации их праздника, ссылаясь на то, что якобы мы у них испортили стол. Как Вы думаете?, если бы мы такое сделали то администрация отпустило бы нас не содрав за это штраф? Причина такого наглого вранья нам не понятна, но то что они теряют клиентов из за этого = то это факт!!! Ведь если у них существует практика обмана, то как им можно доверить свой праздник и чего от них ожидать ?
Оксфорд Медікал (Oxford Medical) (Медичний центр)
Дата: 27.09.2016 19:44   Автор: Lusia
Прошло несколько месяцев и я наблюдаю длительную ремиссию после лечения экземы. Главное выполнять все рекомендации врача и верить в лечение. Спасибо Баженовой Ирине.
атом (Фітнес клуб)
Дата: 26.09.2016 15:29   Автор: Александр
Фитнес-клуб реально стоящий. Есть с чем сравнить и не только по Виннице. Тренера компетентные, оборудование - на высоком уровне. Коллектив очень приветливый, особенно хочется отметить работу администрации на рецепции. Зал просторный. Даже не знаю к чему придраться :))
Вимпел (Служба таксі)
Дата: 25.09.2016 19:17   Автор: павел
Директору служби таксі «ВИМПЕЛ» 555-777
м. Вінниця

Копії: Директору Департаменту енергетики, транспорту та зв’язку Вінницької міської ради

Начальнику відділу звернень громадян Вінницької міської ради


Добрий день керівництво служби таксі м. Вінниця «ВИМПЕЛ», звертається до Вас мешканець міста Вінниця, який став учасником не дуже приємної ситуації пов’язаної з представниками Вашої служби водієм DAE Lanos (сірий колір) д/н 867-72 КХ та операторами, які знаходились у зміні 12.09.2016 року з 18.00 – 19.30.
Як результат даного випадку, це загальне враження, що Ваше таксі обслуговує лише вибрану версту населення та визначені райони нашого міста, для більшості водіїв Вашої служби в місті не існує таких районів як Старе місто та Тяжилів.
Але про все по порядку:
12.09.2016 року я знаходячись на перехресті вулиці Магістрацька та Арх. Артинова (біля художньої школи) подзвонив на Вашу службу таксі та намагався викликати такси до провулка К.Маркса (нині Олега Антонова – Ближній Тяжилів) на що оператор відповідала мені, що вільних машин немає. Під час розмови спостерігав як через дорогу по вулиці Архітектора Артинова, 51 стоїть дві машини з розпінавальнми знаками Вашої служби. Запитаєте, чому не підійшов одразу до них, пояснюю частіше всього водії таксі не бажають брати пасажирів в деякі райони нашого міста і тому вирішив офіційно викликати машину через оператора. Чи були вони зайняті? НІ!!! тому що коли я закінчив розмову та перейшов через дорогу вони стояли і ввімкниними «ЗЕЛЕНИМИ» маячками, але виклик вони не взяли.
Тоді ми з дружиною та дитиною вирішили пройтись містом до зупинки громадського транспорта, вийшовши на вул. Соборна рухались в напрямку бісто МакДональдс, не доходячи до нього навпроти будівлі Соборна, 53 стоїть ще одна машина Вашої служби DAE Lanos (сірий колір) д/н 867-72 КХ з ввімкненим ЗЕЛЕНИМ маячком, дружина підійшла до водія спитала чи він вільний, на що водій відповів , що ВІЛЬНИЙ, коли дружина почала сідати в машину вона скзала водію що слідувати треба на провулок К.Маркса (нині Олега Антонова), на що водій відмовився далі здійснювати обслуговування, сказавши «Я не хочу туди їхати»… Я підійшов до машини і запитав чому водій відмовився на що він сказав що не хочу…. (Інформаційно я військовий – офіцер, учасник АТО, стою разом з дружиною та сином). Я попередив водія, що зараз подзвоню на службу оператору і спитаю чому вийшла така ситуація, на що водій відповів мені що машина не справна і взагалі він сьогодні не працює, вийшов з машини та пішов в напрямку МкаДональдса (інформаційно - машина була в справному стані, рація Вашої служби працювала – було чутно розмову оператора, горів ЗЕЛЕНИЙ маячок… ФОТО будуть надіслані додатково)…. Через 3 хвилини він повернувся і сказав що, «Якщо Ви хочете я можу Вас завести» але настрій і бажання користуватись Вашим таксі вже не було … і на останок більше здивували Ваші оператори, о коли ми подзвонили на Вашу лінію нам відповіли що Ваші водії мають право відмовити пасажиру (клієнту) на власний розсуд, якщо ми не викликаємо їх через оператора… Коли ми запитали де визначено дане правило поведінки водія, оператор повідомила що в статуті діяльності Вашої служби (мною було направлено інформацію у відділ реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців щодо порушення Закону України «Про автомобільний транспорт», при дзвонках на гарячу лінію нам чемно відповіли, що займатись цим не будуть і це на розсуд водія…
ПІДСУМОВУЮЧИ хочу запитати чому я громадянин України, учасник АТО, прийхавши до свого найкращого міста, повинен відчувати приниження від водія Вашої служби та порушення моїх прав, а саме порушення основних правил щодо надання послуг таксі визначених Законом України «Про автомобільний транспорт», чому Ваші водії порушують закони та поводяться себе як …., чому Ваші оператори не знають основних нормативних актів щодо дільності…
Закон України «Про автомобільний транспорт»
Ст. 150. Водій таксі зобов'язаний:
1) здійснювати посадку пасажирів на стоянці в порядку черги, надавати право позачергового користування таксі згідно із законодавством;
2) відчиняти двері таксі, відкривати багажник та перевіряти його закриття під час посадки пасажирів;
3) повідомляти пасажирам про розмір оплати проїзду, показання таксометра на початку і в кінці поїздки та роз'яснювати порядок користування таксі;
4) здійснювати перевезення до пункту призначення за визначеним пасажиром маршрутом або найкоротшим шляхом за згодою пасажира;
5) дотримуватися визначеного законодавством режиму праці та відпочинку;
6) бути ввічливим і уважним до пасажирів;
7) мати із собою і пред'являти для перевірки уповноваженим особам передбачені законодавством документи;
8) отримувати згоду пасажира на запропонування іншим особам здійснити поїздку;
9) передавати забуті речі у міський стіл знахідок;
10) вживати заходів для своєчасної доставки пасажирів до місця призначення у разі виходу транспортного засобу з ладу (зупинити попутне таксі, викликати таксі по телефону тощо);
11) допомогти пасажирові укласти багаж;
12) видати на вимогу пасажира чек для оплати транспортної послуги;
13) виконувати договірні зобов'язання щодо подачі автомобіля, доставки пасажира, умов та розміру оплати;
14) виконувати вимоги цих Правил, Правил дорожнього руху та правил технічної експлуатації транспортного засобу.

Ст. 153. Водій таксі має право:
1) відмовити у поїздці пасажирові, який перебуває у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння, порушує громадський порядок, має при собі речі, заборонені для перевезення, може забруднити салон автомобіля;

Ст. 154. Водію таксі забороняється:
1) відмовляти пасажирові в обслуговуванні, крім випадків, передбачених законодавством та цими Правилами;
2) пропонувати особі поїздку без згоди пасажирів, які перебувають у салоні таксі;
3) здійснювати перевезення пасажирів, якщо в автомобілі таксі відсутній або не працює таксометра;
4) перевозити групу пасажирів у кількості, що перевищує пасажиромісткість транспортного засобу;
5) установлювати за поїздку розмір плати, який не відповідає показанням таксометра;
6) обирати пасажирів за вигідністю їх прямування;
7) нав'язувати спільний проїзд кільком пасажирам або здійснювати перевезення пасажирів не найкоротшим шляхом, якщо на те відсутня їх згода;
8) перевозити в автомобілі гострі і ріжучі предмети, пожежонебезпечні, вибухові, отруйні, їдкі, сморідні, наркотичні речовини, вогнепальну зброю без чохлів, інші небезпечні предмети;
9) перевозити тварин, крім передбачених законодавством випадків;
10) брати плату з пасажирів за час простою у разі зупинки в дорозі з вини водія;
11) їсти, пити та курити під час руху;
12) порушувати вимоги цих Правил, Правил дорожнього руху та правил технічної експлуатації транспортного засобу.

156. Пасажир таксі має право:
1) на високоякісне та безпечне перевезення;
2) вибирати на свій розсуд будь-яке таксі, що перебуває на стоянці;
3) вимагати від водія:
виконання вимог Правил дорожнього руху, цих Правил та законодавства про захист прав споживачів, проведення розрахунку згідно з показаннями таксометра та видачі йому чека;
здіснення перевезення без підсадки інших пасажирів;
здійснення перевезення найкоротшим шляхом;
4) визначати шлях прямування до пункту призначення;
5) перевозити на руках дитину дошкільного віку на задньому сидінні;
6) звертатися до перевізника та інших організацій з вимогою роз'яснити порядок надання транспортних послуг і їх оплати;
7) на компенсацію заподіяної шкоди.

З вище вказаного виходить, що були порушенні мої права як громадянина України, порушення водієм вимог Законодавства України.

В зв’язку з чим прошу Вас надати мені відповідь, чому я не зміг скористатись послугами Вашої служби таксі (за наявності вільних машин) і чому були порушенні мої права, і чому працівники Вашої служби вважають себе вищим за інших і не виконують вимоги законодавства України.

Даний лист був надісланий до інших відомств та департаментів Вінницької міської ради.
Фотографії водія та машини будуть надіслані Вам разом з друкованим листом.

Відповідь прошу надіслати на адрес: scotryo@yandex.ru, Павел
Вимпел (Служба таксі)
Дата: 25.09.2016 13:31   Автор: Александр
Дозвонитса не реально, трубку скидивают все время
Усього знайдено: 4318 коментарів
показувати по:

1 2 ... 261 262 263 264 265 ... 430 431