Якісний корпоративний одяг має велике значення для закладів громадського харчування, банків, магазинів, супермаркетів, а також для багатьох інших організацій. Це можливість відобразити стиль компанії, її корпоративну культуру та цінності.
Види корпоративного одягу
Практично будь-яке пошиття корпоративного одягу Київ має на увазі його правильний попередній вибір. Для цього необхідно визначитися зі стилем. Є кілька варіацій стилю, які можна використовувати для пошиття такого типу одягу:
- офіційний;
- легкий офіційний (допускається часткове недотримання норм у рамках офіційного стилю);
- демократичний.
Які колірні рішення використовуються?
Є можливість замовити корпоративний одяг, який не тільки гарно виглядатиме, але й відображатиме корпоративну естетику. Дуже важливо, щоб форма мала корпоративні кольори компанії. Зазвичай цей колір є головним, а решта лише з'являється на його тлі. Якщо це недоречно або просто не дуже практично, то основні кольори компанії можна залишити в рамках розміщеного логотипу, а як основа підібрати нейтральні колірні рішення. Це цілком допустимо і навіть вітається.
Вибір відповідного одягу
Завдяки вибору варіанта відповідного розміру та типу крою буде набагато простіше забезпечити співробітників якісним корпоративним одягом. Вона повинна бути не тільки красивою, але й зручною для повсякденного носіння. Адже в ній працівник проводитиме весь свій робочий день і дуже важливо, щоб вона не заважала йому виконувати свої трудові обов'язки, щоб крій не сковував рухів, а матеріали не викликали роздратування і були максимально комфортними в процесі використання.
Важлива також простота догляду та можливість зберігати зовнішній вигляд довгий час. Саме тому при виборі варто приділити особливу увагу тканині. Дуже бажано, щоб матеріал корпоративного одягу був натуральним з мінімальним додаванням синтетики і не м'явся, а після прання не втрачав привабливий зовнішній вигляд
Дизайнерські рішення
Дуже важливою вважається дизайнерська складова такого одягу, адже логотип чи фірмові кольори потрібно оформити так, щоб була можливість отримати лаконічне та гарне рішення, яке одразу асоціюватиметься з компанією. Саме тому обов'язково варто попередньо добре продумати дизайн і тільки після цього приступати до вибору інших елементів.