5 звезд (Агентство праздников)
Меню компании:
Новость за 28-12-2014 | 10 лет назад!
Народний бренд 2014 року
Медіа Корпорація «RIA» нагороджувала кращі торгові марки та підприємства, які вінничани обрали в акції «Народний бренд». Переможців відзначали у 39 номінаціях, а троє учасників голосування виграли планшети.
Нагородження проходило сьогодні, 11 грудня, у ресторані «Буржуй». Святкова програма складалась з танцювальних та вокальних номерів. Нагороди переможцям вручав президент Медіа Корпорації «RIA» Олександр Човган.
Ексклюзивними партнерами “Народного бренду 2014” окрім ресторану, де відбувалось свято нагородження, були івент-агенство “5 зірок” та мережа супермаркетів “Сільпо”.
- Ми вже другий раз виступаємо ексклюзивними партнерами “Народного бренду”, - розповідає Інна Цимбалюк, власниця івент-агенства “5 зірок”, - Нам подобається, що цей конкурс побудований на громадській інціативі. Тут ні в кого немає ніякого фінансового інтересу. Голосують за кращих прості люди і абсолютно відкрито. За словами власниці івент-агенства завдяки цьому конкурсу вінничани не лише мають можливість отримати подарунки під час розіграшу планшетів, але й вплинути на наш ринок. - Такі конкурси дуже потрібні, тому що лише завдяки думці споживачів можна зрозуміти хто дійсно рухається у європейському напрямку, у сучасність, - каже Інна Цимбалюк. - Завдяки таким конкурсам, що побудовані лише на людській ініціативі, ми зрозуміємо, кому варто довіряти. Таким чином ми розуміємо хто та що робить у місті, і з яким продуктом іде в народ.
Нагородження проходило сьогодні, 11 грудня, у ресторані «Буржуй». Святкова програма складалась з танцювальних та вокальних номерів. Нагороди переможцям вручав президент Медіа Корпорації «RIA» Олександр Човган.
Ексклюзивними партнерами “Народного бренду 2014” окрім ресторану, де відбувалось свято нагородження, були івент-агенство “5 зірок” та мережа супермаркетів “Сільпо”.
- Ми вже другий раз виступаємо ексклюзивними партнерами “Народного бренду”, - розповідає Інна Цимбалюк, власниця івент-агенства “5 зірок”, - Нам подобається, що цей конкурс побудований на громадській інціативі. Тут ні в кого немає ніякого фінансового інтересу. Голосують за кращих прості люди і абсолютно відкрито. За словами власниці івент-агенства завдяки цьому конкурсу вінничани не лише мають можливість отримати подарунки під час розіграшу планшетів, але й вплинути на наш ринок. - Такі конкурси дуже потрібні, тому що лише завдяки думці споживачів можна зрозуміти хто дійсно рухається у європейському напрямку, у сучасність, - каже Інна Цимбалюк. - Завдяки таким конкурсам, що побудовані лише на людській ініціативі, ми зрозуміємо, кому варто довіряти. Таким чином ми розуміємо хто та що робить у місті, і з яким продуктом іде в народ.
Эта новость относится к: