Последние комментарии
Центр Стопы (Ортопедические товары , офис№1)
Дата: 25.01.2022 15:15 Автор: olgha.tkachuk@****
Робила свої перші устілки у цьому центрі, ще коли він був на Пирогова, а зараз вже привела свою дитину сюди, на Майбороди. Завжди роблю устілки у свого улюбленого майстра Ірини Іванівни. Ноги почали менше втомлюватися, не прогресує моя деформація першого пальця. І переживаю за здоров'я ніг своєї дитини, тому профілактуємо устілками можливі спадкові особливості. Постійно спостерігаємось у лікаря, дивимося динаміку. Добре, що є такий центр, що займається проблемами ступні та допомагає у їх вирішенні.
|
TAKE IT EASY (Курсы иностранных языков)
Дата: 21.01.2022 15:39 Автор: kozyshana1889@****
На протязі року вивчали польську мову, а влітку директор пані Хелена допомогла поступити до технікуму Польщі. Донька дуже хотіла, а я боялася відпускати дитину після 9 класу так далеко, але повірила пані Хелені. Повірила, надіялася що там все добре, але не сподівалася, що так добре, бо уявити собі можемо тільки те, що знаємо і що бачили, але того чого не бачили, не можемо собі уявити. В технікумі в гуртожитку про дітей дійсно дуже дбають, зовсім інше відношення в технікумі, без порівняння з нашою школою, а вихователь в гуртожитку то не відходить від дітей. Всьому навчать, зі всім допоможуть, всім цікавляться. Дитина в повній безпеці і звичайно з таким відношенням в дитини появився стимул вчитися. Дуже задоволена і вдячна. Олена Кожушна
|
Маяк Gym (Фитнес клуб)
Дата: 19.01.2022 18:22 Автор: vovadubcak5@****
Безлимитный абонемент - 350 грн.
Це за місяць?
|
Центр Стопы (Ортопедические товары , офис№1)
Дата: 19.01.2022 12:33 Автор: INaumova070914a@****
Зателефонувала в цей центр і була вражена, як доступно та інформативно мене проконсультував адміністратор центру. Навіть фото товару у вайбер відправив, по телефону вирішила половину своїх питань. Після консультації у лікаря, мені виготовила технік Валентина Миколаївна індивідуальні ортопедичні устілки, через годину я вже була в них, дуже зручно, що не потрібно чекати довго. Вона підігнала їх під моє взуття, але взуття має бути трохи ширше, бо буде тісно. Тому я дуже задоволена її роботою, ручною роботою! Врахувала Валентина Миколаївна всі мої побажання, і де давить і де тисне- все відкорегувала. Тому раджу її як висококваліфікованого спеціаліста з виготовлення індивідуальних ортопедичних устілок! Буду радити цей центр та спеціалістів, які там працюють усім своїм рідним та знайомим.
|
Центр Стопы (Ортопедические товары , офис№1)
Дата: 19.01.2022 11:21 Автор: r.digas@****
Виготовляла індивідуальні устілки, бо проблеми зі ступнями, перед тим записалася на консультацію. Зробили обстеження на апаратах, визначили всі мої вади ступні. І технік вручну виготовив устілку, яка компенсувала та розгрузила всі мої слабкі зони ступні. Так звикла до устілок, що без них тепер нікуди. Люблю багато ходити і розумію, що пройшла біль в ногах, і навіть у спині. Рекомендую однозначно цей центр - уважний та кваліфікований персонал!
|
Bright dentistry (Стоматология)
Дата: 11.01.2022 12:44 Автор: romaniukadvoc@****
Вчора приводили у клініку на лікування зубів дитину 3,5 р. До лікування зубів претензій немає, лікар Добровенко Марія чудовий фахівець, знайшла підхід до дитини і можемо лікувати їй зубки без сліз.
Але
одразу при вході в клініку у вас під вікном висить батарея чи то конвектор, яка ДУЖЕ ГАРЯЧА. І при цьому вона не те що не закрита від доступу дитини, хоча знаходиться на одному рівні з маленькою дитиною - на ній навіть попередження не висить, що батарея гаряча і підходити до неї небезпечно. Наша дитина під час роздягання у передпокої, де доволі тісно, коли одночасно люди заходять-виходять-роздягаються, притулилася рукою (тильною стороною долоні) до гарячої батареї і отримала сильний опік. Ми спочатку відвели дитину до туалету, намагалися охолодити місце опіку водою. Але після цього рука сильно почервоніла і почали братися пухирі. На вимогу показати дитину лікарю, щоб її оглянули, на рецепції нам сказали чекати, бо лікар зайнятий і коли зможе, тоді огляне. З того часу пройшло не менше 40 хвилин. Дитині встигли пролікувати зуби, весь цей час вона терпіла біль від опіку і їй не було надано жодної першої допомоги. Після того як дитина вийшла від стоматолога, на рецепції знову сказали, що лікар зайнятий, дитину нема кому оглянути. І лише після дуже грізного з мого боку "прохання" негайно показати дитину лікарю через 5 хв до нас вийшла якась жінка, ймовірно лікар, подивилася на руку і порадила просто охолоджувати місце опіку. І все. Жодної першої допомоги. На моє питання чи є якісь засоби в клініці, щоб зняти біль дитині чи хоч якось їй допомогти, нам порадили тільки бігти в аптеки шукати якісь засоби самостійно.
І лише у зв'язку з цим, що потрібно було бігти і швидко шукати якісь засоби в аптеці, ми не залишилися, щоб написати якусь скаргу/відгук/не знаю що ще, у поліклініці на місці.
Загальний висновок цієї історії: у дитини впродовж доби після отриманої у клініці травми залишається сильний опік на шкірі, ми даємо знеболююче, і поки не розуміємо, які будуть наслідки для шкіри в місці опіку.
З боку клініки проявлена повна халатність, по-перше, до безпеки приміщення клініки для маленьких дітей, які і є основними пацієнтами клініки, і по-друге, до надання допомоги і підтримки пацієнтам, які зазнали травми у вашій же клініці з вашої ж вини.
Тому як мінімум для попередження майбутніх травм інших дітей керівництву клініки потрібно проявити ініціативу і добровільно закрити батареї від прямого доступу дітей до них - якщо клініка не бажає отримати перевірки контролюючих органів, які змусять це зробити у примусовому порядку, і з накладенням відповідних штрафів. І по-друге, провести інструктаж свого персоналу, як потрібно діяти у таких випадках, щоб пацієнти, які постраждали з вини клініки, не залишилися без допомоги і не почувалися так, що їхнє життя і здоров'я нікого не обходить у клініці, куди вони прийшли полікуватися і заплатили за це гроші.
Бо з таким підходом до лікування можна недовго продовжувати лікування і отримувати за це гроші.
|
Etam (Магазин нижнего белья)
Дата: 10.01.2022 14:59 Автор: vashagotivochka0707024@****
Доброго дня! по якому номеру можна з Вашим магазином вийти на зв'язок:?
|
ЗаТак (Гипермаркет)
Дата: 30.12.2021 12:56 Автор: grabusovsergej@****
Я не знаю за что здесь оставляли шикарные отзывы.в реальности это один сплошной обман . Я умею считать. При заявленной цене для владельцев карт экономия должна была составить порядка 400 грн а в итоге получилось всего 100 грн. Вы знаете АТБ намного дешевле, там хоть знаешь сколько и за что платишь. У вас все зависит от простого нажатия клавиши кассиром и волшебным образом сумма с 1041 грн превращается 1410. Подитожим: вся ваша контора это один сплошной разводняк
|
|
|